Home

Servicii de organizare a evenimentului cultural „West Side Hallo Fest ” - Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor

Servicii de organizare a evenimentului cultural „West Side Hallo Fest ” - Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor

Date despre autoritatea contractantă

Administraţia Comercială Sector 6

  • Adresă: Șos. Virtuții, nr.148, etaj 1, sector 6 București, cod poștal 060787, România
  • Punct de contact: Compartiment achiziţii publice
  • Telefon: +40 213161297
  • E-mail: [email protected]

Obiectul achiziţiei

Obiectul achiziției constă în semnarea unui contract, cu o durată de 60 zile calendaristice de la data intrării în vigoare a contractului de servicii , care să stabilească termenii, condițiile precum și cadrul legal, financiar, tehnic și administrativ, în vederea asigurării de către Ofertanți, în condiții de siguranță, operativitate și eficiență financiară, a prestării serviciilor de organizare a evenimentului cultural „West Side Hallo Fest -  Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor” în funcție de necesitățile Achizitorului și în limita bugetului alocat cu această destinație.

CERINȚE SPECIFICE

Pentru realizarea evenimentului sunt necesare următoarele:

  • Întocmire documentație Securitate la incendiu
  • elaborare măsuri de Securitate la incendiu eveniment, conform OMAI 14/2009 și Normativ P118/99 în vederea obținerii autorizației de securitatea la incendiu, conform OMAI 180/29.11.2022.
  • depunerea documentației la ISU-Bif
  • asigurarea interfață cu autoritățile de control în domeniu, în vederea obținerii autorizației de securitatea la incendiu, conform OMAI 180/29.11.2022 pentru evenimente temporare;
  • Instruire personal organizatoric, de ordine și deservire
  • servicii de consultanță în domeniul PSI privind măsurile de Securitate la incendiu ce trebuie adoptate și respectate pentru astfel de situații, prin reprezentanți specializați, pentru personalul de deservire și de pază, cel puțin o data, pe perioada existenței amenajării temporare. Marcarea și semnalizarea în domeniul PSI(plan de evacuare, tehnică psi, locuri de fumat/adunare, etc).
  • Asigurare autospecială medie cu echipă de intervenție - în conformitate cu prevederile Legii nr.307/2006, privind apărarea împortiva incendiilor și a OMAI nr.163/2007 pentru apărarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor pe toată durata evenimentului, alcătuită din :
  • 2 servanți pompieri;
  • 1 conducător autospecială;
  • Închiriere tehnică PSI:
  • pichet PSI complet utilat – 4 buc;
  • stingător P6- 10 buc;
  • stingător G5- 6 buc;
  • stingător P50- 4buc;
  • Semnalistică – stegulețe/fanioane, conform Legii 307/2006, OMAI 14/2018, art.86(2).

Detalii în Caietul de sarcini

Sursa de finanțare

Bugetul local.

Valoarea totală estimată este 26.000,00 lei fără TVA. Suma totală estimată cuprinde contravaloarea tuturor serviciilor solicitate prin caietul de sarcini.

Solicitări clarificări:

  • Alte informații și/sau clarificări pot fi obținute la email: [email protected]
  • Data limită de primire a solicitărilor de clarificări din partea operatorilor economici: 30.08.2024
  • Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări de către autoritatea contractantă: 30.08.2024.
  • Clarificările vor fi transmise în limba română.

Dată limită de depunere a ofertelor

02.09.2024, ora 10.00.

Oferta depusă după data și ora limită pentru depunerea ofertelor va fi respinsă, returnată nedeschisă.

Documentele ofertei

Oferta trebuie să cuprindă:

  • Propunerea tehnică — elaborata astfel încât să respecte în totalitate cerințele din Caietul de sarcini;
  • Propunerea financiară – se va completa Formularul de oferta (formularul nr.6 cu anexa aferentă) din secțiunea Formulare.

Pretul ofertei se va exprima în LEI și va rămâne neschimbat pe toată perioada de valabilitate a ofertei.

Se va specifica dacă ofertantul este sau nu plătitor de TVA.

Lipsa formularului de ofertă reprezintă lipsa propunerii financiare, respectiv lipsa actului juridic de angajare în contract ceea ce atrage încadrarea ofertei în categoria ofertelor inacceptabile.

Documentele care însoţesc oferta:

Scrisoarea de înaintare. Se va completa Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare. Scrisoarea va fi atașată în afara plicului sigilat.

Modul de prezentare a ofertei

Documentele de calificare și propunerea tehnică și financiară se introduc într-un plic sigilat, marcat cu denumirea și adresa ofertantului, pentru a putea permite returnarea ofertei fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este declarată întârziată.

Plicul va mai contine și mentiunea: A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 02.09.2024 ora 10.00

NOTĂ: Toate declarațiile vor fi semnate de către reprezentantul legal al operatorului economic sau de către o persoană împuternicită expres de către acesta, mentionându-se în clar numele și prenumele persoanei care semnează orice document care se depune de către operatorul economic. Ofertantii vor preciza de asemenea, în mod obligatoriu, adresa de contact (e-mail) precum persoana de contact și nr. de telefon.

Detalii în Anunţul de participare

 

Atasament Dimensiune Data publicării
Anunţ 169.4 KB 29 August 2024
Caiet de sarcini 122.07 KB 29 August 2024
Formulare 212.5 KB 29 August 2024