Serviciul Comercial administrează și gestionează domeniul public din Sectorul 6 în ceea ce privește activitățile de comerț stradal, sezonier și permanent, activitatea de publicitate, spațiile comerciale aflate în patrimoniu și autorizează activitatea agențiilor economici desfășurată la sediul social sau la punctele de lucru de pe raza teritorială a Sectorului 6.
În cadrul acestui serviciu își desfășoară activitatea două structuri: Compartimentul Ocuparea domeniu public și Acorduri comerciale și Compartimentul Control și Urmărire contracte.
Compartimentul Ocuparea domeniu public și Acorduri comercialegestionează spațiile comerciale, terase, târguri, chioșcuri de flori, de ziare, afișaj stadal, etc., având obligația de a evidenția, pentru fiecare construcție, suprafețele ocupate de acestea: trotuare, spații verzi, scuaruri, zone laterale stradale, parcuri de agrement, terenuri virane din domeniul public, alei pietonale din zone de agrement și alte terenuri care fac parte din domeniul public. Fiecare amplasament este atent verificat în teren pentru a vedea dacă respectă contractul.
De asemenea, compartimentul autorizează activitatea agențiilor economici desfășurată la sediul social sau la punctele de lucru de pe raza teritorială a Sectorului 6.
Urmărește derularea contractelor, în sensul îndeplinirii obligațiilor contractuale ce revin fiecărei părți semnatare și al actualizării prin semnarea de acte adiționale pentru prelungirea valabilității contractelor, precum și orice alte modificări aduse prin punerea în aplicare a legislației în materie.
Tarifele pentru utilizarea domeniului public și privat aflat în administrarea Consiliului Local al Sectorului 6 prin Administraţia Comercială Sector 6 sunt actualizate permanent și supuse aprobării Consiliului Local.
Alte tipuri de taxe sunt aplicate conform Hotărârii de Consiliu General al Muncipiului București: HCGMB 219 din 28.04.2022
Pentru a putea amplasa chioșcuri, terase, panouri publicitare, pentru a organiza diverse evenimente sau pentru a face comerț pe domeniul public, ai nevoie de un „acord de utilizare temporară a domeniului public”, din partea Administrație Comerciale. La dosar, sunt necesare următoarele documente:
*Informare cu privire la aplicarea Legii nr. 9/2023 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Începând cu data intrării în vigoare a prevederilor Legii nr. 9/2023 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, a fost eliminată obligativitatea prezentării/depunerii de către beneficiari a copiilor unor documente.
În situațiile în care legislația pe care o aplică Administrația Comercială Sector 6 prevede că documentația necesară acordării drepturilor cuprinde și anumite copii, acestea vor fi realizate în mod gratuit de funcționarii instituției, în momentul depunerii cererii.
Adresa: Şos. Virtuţii, nr 148, etaj 1, sector 6, Bucureşti, Cod Poştal 060787
Telefon: 0213 161 297 / 0213 161 298
Fax: 0213 161 299
Email: [email protected]
Închirierea domeniului public și privat (terenuri și construcții) aflat în administrarea Administrației Comerciale Sector 6 se realizează prin licitație publică, conform H.C.L 124/2022.
Are dreptul de a participa la licitație orice persoană juridică sau fizică care îndeplinește cumulativ urmatoarele condiții:
Nu are dreptul să participe la licitație persoana care a fost desemnată câștigătoare la o licitație publică anterioară privind bunurile statului sau ale unitatilor administrativ-teritoriale în ultimii 3 ani, dar nu a încheiat contractul ori nu a plătit prețul, din culpa proprie. Restricția operează pentru o durată de 3 ani, calculată de la desemnarea persoanei respective drept câștigătoare la licitație.
Ofertele vor fi elaborate și vor fi depuse la adresa sau locul precizate în anunțul de licitație, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior. Ofertele se înregistrează, în ordinea primirii lor, în registrul Oferte, precizându-se data și ora primirii acestora
Pe plicul exterior se vor indica datele de identificare ale imobilului pentru care este depusă oferta. Plicul exterior va trebui să conțină:
Pe plicul interior, care conține oferta propriu-zisă, se înscriu numele sau denumirea ofertantului, precum și domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz, precum și datele de identificare ale imobilului pentru care este depusă oferta.
*Pentru evitarea oricăror neclarități, este necesară prezentarea atât a Certificatului de atestare fiscală emis de Administrația financiară din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) de la sediul și/sau punctul de lucru al persoanei juridice, pentru debitele înregistrare la bugetul consolidat de stat, cât și a Certificatului de atestare fiscală emis de direcțiile sau serviciile de gestionare a impozitelor și taxelor locale din cadrul unității administrativ-teritoriale de la sediul și/sau punctul de lucru al persoanei juridice, pentru debitele înregistrate la bugetul local.
Toate detaliile privind întreaga procedură de licitație, inclusiv criteriile prin care se alege oferta câștigătoare, se găsesc în H.C.L. 124/2022
Administratia Comerciala Sector 6
Şos. Virtuţii, nr 148, etaj 1, sector 6, Bucureşti, Cod Poştal 060787
Autobuz: 162, 163, 178 Tramvai: 41 Metrou: Staţia Crângaşi.
Pentru a putea amplasa chioșcuri, terase, panouri publicitare, pentru a organiza diverse evenimente sau pentru a face comerț pe domeniul public, solicită un „acord de utilizare temporară a domeniului public”, din partea Administrație Comerciale.
Completează formularul de mai jos, încarcă documentele necesare și trimite! Te vom contacta în cel mai scurt timp.
Organizăm licitație publică cu strigare, pentru atribuirea a patru locuri unde pot fi comercializați brazii, în perioada 1-24 decembrie, în baza unui Aviz comercial pentru produse sezoniere.
Licitația va avea loc pe 20 noiembie, de la ora 10, la Sala de Şedinţe a Administraţiei Comerciale Sector 6 (Şos. Virtuţii, nr. 148, etaj 1, sector 6, Bucureşti).
Cele patru spații, cu fișele tehnice, suprafețele și prețurile de pornire aferente sunt:
Caietul de sarcini poate fi descărat AICI. Hărțile cu poziționarea celor patru spații este AICI.
Pasul de licitaţie este de 200 lei.
Data limită de depunere a candidaturilor este 18.11.2024, ora 12.00.
Până la data limită de depunere a candidaturilor, ofertantul trebuie să depună documentaţia de participare la licitaţie care va cuprinde următoarele documente:
Nedepunerea TUTUROR documentelor, determină excluderea candidatului din procedura de licitaţie.
Neparticiparea unui reprezentat al candidatului/ofertantului la procedura propriu zisă de licitaţie publică cu strigare la ora şi locul indicat, chiar dacă ofertantul a depus oferta în termenul stabilit, conduce automat la excluderea din procedură ca “ofertă nesusţinută”.
Relaţii suplimentare la tel./fax 021/316.12.97, 021/316.12.99.
30 de spaţii ce aparţin domeniului public al municipiului Bucureşti, aflate în administrarea Administraţiei Comerciale Sector 6, vor fi scoase la licitaţie pentru închiriere.
Sunt 21 de spaţii în Piaţa Valea Ialomiţei, unul în Complexul Comercial Păcii, unul în Piaţa Crângaşi, unul în Complexul Comercial Drumul Taberei 34, unul în Piaţa Gorjului şi cinci în Pasajul pietonal 9 mai.
Ofertele se pot depune până pe 21 octombrie, iar licitaţia propriu-zisă va avea loc pe 23 octombrie, ora 09.00, la sediul Administraţiei Comerciale.
Iată care sunt aceste spaţii, ce suprafeţe au şi care este preţul minim de pornire!
1. spațiu de 35.60 mp - cod 01.08;
2. spațiu de 16.45 mp - cod 01.09;
3. spațiu de 7.77 mp - cod 01.13;
4. spațiu de 16.03 mp - cod 01.14;
5. spațiu de 7.77 mp - cod 01.15;
6. spațiu de 7.77 mp - cod 01.16;
7. spațiu de 7.77 mp - cod 01.17;
8. spațiu de 6.69 mp - cod 01.20;
9. spațiu de 31,58mp - cod 01.23;
10. spațiu de 19,57 mp - cod 01.31;
11. spațiu de 22.32mp - cod 01.35;
12. spațiu de 10.76 mp - cod 01.36;
13. spațiu de 11,35 mp - cod 01.40;
14. spațiu de 7.49 mp - cod 01.41;
15. spațiu de 10.76 mp - cod 01.43;
16. spațiu de 26.26 mp - cod 01.44;
17. spațiu de 59.56 mp - cod 01.47;
18. spațiu de 14.21 mp - cod 01.48.1;
19. spațiu de 12.90 mp - cod 01.48.2;
20. spațiu de 30.79mp - cod 01.48.3;
21. spațiu de 43.59mp - cod 01.52;
22. spațiu de 5.00 mp - cod P00006;
23. spațiu de 38.74 mp - cod CR00016;
24. spațiu de 18.90 mp - cod DT3400013;
25. spațiu de 18.25mp - cod GJ00031
26. spațiu de 5mp - cod APS 6001;
27. spațiu de 5mp - cod APS 6002;
28. spațiu de 5mp - cod APS 6003;
29. spațiu de 5mp - cod APS 6004;
30. spațiu de 5mp - cod APS 6005
Informațiile privind metoda de atribuire se găsesc în caietul de sarcini, care poate fi achiziționat cu suma de 200 lei, de la sediul Administrației Comerciale, de la Biroul Resurse Umane (telefon 021.316.12.97).
El poate fi cumpărat cu cel mult 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor, iar plata se face în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la casieria Administrației Comerciale Sector 6.
1. Spaţiu cu suprafaţa de 18,25 mp – Piaţa Gorjului, cod GJ00031
|
Număr oferta |
Data |
Ora |
Punctaj |
RO-E00074/14.10.2024 |
14.10.2024 |
14.05 |
34,59 |
|
2 |
RO-E00075/16.10.2024 |
16.10.2024 |
08.57 |
33,00 |
3 |
RO-E00076/16.10.2024 |
16.10.2024 |
13.46 |
descalificat |
4 |
RO-E00077/17.10.2024 |
17.10.2024 |
10.11 |
descalificat |
5 |
RO-E00078/17.10.2024 |
17.10.2024 |
16.17 |
43,78 |
6 |
RO-E00079/18.10.2024 |
18.10.2024 |
12.58 |
40,16 |
7 |
RO-E00080/18.10.2024 |
18.10.2024 |
13.37 |
40,00 |
8 |
RO-E00081/21.10.2024 |
21.10.2024 |
8.54 |
19,74 |
9 |
RO-E00082/21.10.2024 |
21.10.2024 |
9.46 |
descalificat |
10 |
RO-E00084/21.10.2024 |
21.10.2024 |
9.50 |
54,00 |
11 |
RO-E00085/21.10.2024 |
21.10.2024 |
11.36 |
descalificat |
Se declară câştigătoare oferta depusă de operatorul SC IL MAESTRO SRL cu punctajul 54.
2. Spaţiu cu suprafaţa de 18,90 mp – Complex Drumul Taberei 34, cod DT3400013
Procedura de licitaţie a fost anulată, conform Anexei la HCL Sector 6 nr 124/2022 Regulament privind modul de organizare şi desfăşurare a licitaţiilor publice pentru închirierea domeniului public şi privat, terenuri şi construcţii, aflat în administrarea Consiliului Local al Sectorului 6, prin Administraţia Comercială Sector 6, Secţiune V – Anularea procedurii, art. 61.
3. Pentru restul spaţiilor nu a fost depusă nici o ofertă.
Procedura de licitaţie a fost anulată, conform Anexei la HCL Sector 6 nr 124/2022 Regulament privind modul de organizare şi desfăşurare a licitaţiilor publice pentru închirierea domeniului public şi privat, terenuri şi construcţii, aflat în administrarea Consiliului Local al Sectorului 6, prin Administraţia Comercială Sector 6, Secţiune V – Anularea procedurii, art. 61.
Închiriem 25 de spații comerciale din Sectorul 6: 21 din Piața Valea Ialomiței și patru din Piața Păcii. Licitația va avea loc în data de 13.08.2024, la ora 09.00, la sediul Administrației Comerciale Sector 6 (Șos Virtuții nr.148, etaj 1).
Cele 25 de spații, cu fișele de date pentru fiecare dintre ele, sunt:
Hărțiile cu locațiile spațiilor sunt:
Informațiile privind metoda de atribuire se găsesc în caietul de sarcini, care poate fi achiziționat contra sumei de 200 lei, de la sediul Administrației Comerciale, de la Biroul Resurse Umane.
El poate fi cumpărat cu cel mult 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor, iar plata se face în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la casieria Administrației Comerciale Sector 6.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor este 05.08.2024, ora 16.00
Data-limită de depunere a ofertelor este 12.08.2024, ora 12.00. Ofertele se depun tot la sediul Administrației Comerciale.
Oferta trebuie depusă într-un exemplar, conform caietului de sarcini, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
Participant
Se declară câștigătoare oferta depusă de operatorul SC MILITARI KEBAB SRL
Participanți
Se declară câștigătoare oferta depusă de operatorul SC PREMIUM PARFUM SRL
25 de spații comerciale din Sectorul 6 sunt scoase la licitație publică. 19 dintre ele se află în Piața Valea Ialomiței, redeschisă în ianuarie, după ce a fost renovată și reabilitată. Restul se află în Complexul Comercial Drumul Taberei 34 și în piețele Păcii, Gorjului și Veteranilor.
Spațiile au dimensiuni care variază între 5 și 59,56 mp.
Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire prin cerere scrisă, depusă la sediul Administrației Comerciale Sector 6.
Caietul de sarcini se poate achiziționa cu cel mult 5 zile înainte de data depunerii ofertelor. Costul este de 200 de lei, achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
Aici găsiți anunțul pentru această licitație.
1. Spațiu cu suprafață de 10,30 mp – Piața Gorjului, cod GJ00004
Participant
SC MARIO BARBER CONCEPT SRL – punctaj: 40,00.
Se declară câștigătoare oferta depusă de operatorul SC MARIO BARBER CONCEPT SRL.
2. Spațiu cu suprafață de 20,00 mp – Piața Gorjului, cod GJ00005
Participant
Se declară câștigătoare oferta depusă de operatorul SC MARIO BARBER CONCEPT SRL.
3. Spațiu cu suprafață de 9,45 mp – Complex Comercial Dr. Taberei, cod DT3400003
Participanți
Se declară câștigătoare oferta depusă de operatorul SC SANBORA PROD SRL.
4. Spațiu cu suprafața de 29,00 mp – Piața Veteranilor, cod VT00021
Participant
Se declară câștigătoare oferta depusă de operatorul SC SILMAN CO SRL.
Primăria Sectorului 6, prin Administrația Comercială, organizează prodecură concurențială pentru alocarea a două spații, cu suprafață individuală de 30 mp, pentru activitatea de bar (comercializare băuturilor cu conținut scăzut și mediu de alcool, ceai, apa, sucuri îmbuteliate,etc.) și un spațiu, cu suprafață individuală de 15 mp, pentru alimentație publică (înghețată). Perioada în care vor putea fi închiriate este 07.06.2024 – 31.10.2024.
Ofertele privind participarea la procedura concurențială se depun direct la Administrația Comercială Sector 6, Șos. Virtuții, nr. 148, până la 3 iunie, de luni până joi între orele 08.00 – 16.00, și vineri, între orele 08.00-14.00, sau prin curier, după data apariţiei anunţului. În data de 3 iunie, ora limită de depunere este 12.00.
Şedinţa publică a procedurii concurențiale cu ofertare se va organiza la sediul Administrației Comerciale Sector 6, în data de 03.06.2024, începând cu ora 13.00;
În data de 04.06.2024 ora 10:00, la sediul Administraței Comerciale Sector 6, după stabilirea ofertanților calificați, va avea loc etapa următoare a procedurii concurențiale.
Pasul de ofertat este de 6 lei/pas.
Harta cu poziționarea spațiilor se găsește aici.
Pentru participarea la procedura de atribuire a unui spațiu pentru desfășurarea de activități de alimentație publică, agenții economici vor depune la sediul Administrației Comerciale Sector 6, până pe data de 03.06.2024, ora 12.00, următoarele documente:
Garanția de participare se va depune în contul IBAN deschis la Trezoreria Sectorului 6 pe numele Administrației Comerciale Sector 6. Dovada constituirii garanției de participare trebuie să cuprindă următoarea mențiune „Garanție de participare – parcelă nr. __”.
Garanția de participare reprezintă echivalentul a chiriei pe două luni (preț de pornire al licitației), valoare calculată raportat la prețul minim solicitat pentru tarif/mp/luna fără TVA x suprafața imobilului.
Datele contului în care se va depune sunt:
Ofertele vor fi depuse într-un exemplar original. Pe plicul cu documentele de calificare se va nota:
Către: Administrația Comercială Sector 6, șos. Virtuții, 148, etaj 1, sector 6
„Documente de calificare la procedura concurențială organizată pentru atribuirea unor amplasamente la evenimentul Street Food - Parc Drumul Taberei”.
Denumire ofertant..................................... CUI.......................
Adresa ofertantului.....................................Telefon ofertant……………...
Tipul de comerț pentru care se depune documentația și numărul parcelei, după caz menţiunea „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA – 03.06.2024 ora 13.00”.
Toate condițiile de participare, precum și pașii procedurii se găsesc aici:
Ai un food truck cu produse alimentare sau băuturi? Între 1 iunie și 31 octombrie, poți veni cu el pe Trotuarul Nordic al Parcului Drumul Taberei.
Primăria Sectorului 6, prin Administrația Comercială Sector 6, organizează o procedură concurențială, pentru alocarea a două spații, cu suprafață individuală de 30 mp, pentru activitatea de bar (comercializare băuturilor cu conținut scăzut și mediu de alcool, ceai, apă, sucuri îmbuteliate,etc.) și două spații, cu suprafață individuală de 20 mp, pentru alimentație publică (înghețată, gogoși, clătite, pizza, hotdog, etc.).
Harta cu poziționarea spațiilor se găsește aici.
Data limită de depunere a ofertelor este 27 mai, ora 12.00. În aceeași zi, la ora 13.00, ele vor fi deschise. Şedinţa publică se va organiza la sediul Administrației Comerciale Sector 6.
Ofertele privind participarea la procedura concurențială se depun direct la Administrația Comercială Sector 6 (Șoseaua Virtuții 148, etaj 1), până la 27.05.2024, de luni până joi între orele 08.00 și 16.00, iar vineri, între orele 08.00 și 14.00, sau prin curier, după data apariţiei anunţului, până la data de 27.05.2024, ora limită de depunere 12.00.
Documentele care se vor depune, la sediul Administrației Comerciale Sector 6 (Șoseaua Virtuții 148, etaj 1), sunt:
*Garanția de participare reprezintă echivalentul a două chirii (preț de pornire al licitației), valoare calculată raportat la prețul minim solicitat pentru tarif/mp/lună fără TVA x suprafața imobilului. Ea se va plăti în contul RO77TREZ7065006XXX017853.
Furnizor : ADMINISTRATIA COMERCIALA SECTOR 6
CUI: 44801922 ATRIBUT SPECIAL: RO
Sediul: SOS. VIRTUTII, NR. 148, ETAJ 1, BUCURESTI, SECTOR 6
Cod Iban: RO77TREZ7065006XXX017853
Banca: TREZORERIA SECTOR 6
Documentația pentru procedură poate fi obținută de la Registratura Administrației Comerciale Sector 6, gratuit.
Oferta trebuie depusă într-un singur exemplar, iar pe plicul cu documente se va nota:
Către: Administrația Comercială Sector 6, șos. Virtuții, 148, etaj 1, sector 6
„Documente de calificare la procedura concurențială organizată pentru atribuirea unor amplasamente la evenimentul Street Food - Parc Drumul Taberei”.
Denumire ofertant..................................... CUI..............................
Adresa ofertantului.....................................Telefon ofertant .
Tipul de comerț pentru care se depune documentația și numărul parcelei, după caz, cu menţiunea „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA - 27.05.2024 ora 13.00.
După prima etapă, organizată în data de 27.05.2024, au fost declarat câștigătoare patru oferte. Ele pot fi găsite AICI.
Etapa a II-a a procedurii are loc în 28.05.2024, la sediul Administrației Comerciale Sector 6.
Cele șase spații, cu fișele de date, sunt:
Hărțile cu locațiile spațiilor sunt:
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.05.2024, ora 09.00, la sediul Administrației Comercială Sector 6, Șoseaua Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6
Informații privind documentația de atribuire se găsesc în caietul de sarcini
Un exemplar poate fi obținut prin cerere scrisă depusă la sediul Administrației Comerciale Sector 6, biroul Resurse Umane, cu cel mult cinci zile înainte de data de depunere a ofertelor.
El costă 200 lei, achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 22.05.2024, ora 16.00.
Data-limită de depunere a ofertelor: 28.05.2024, ora 16.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Comercială Sector 6.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar, conform caiet de sarcini, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior.
În cadrul licitației din 29.05.2024, au fost adjudecate trei spații comerciale, din Piațele Valea Ialomiței, Drumul Taberei și Gorjului. Cele trei spații și agenții economici declarați câștigători sunt:
1. Spațiu cu suprafața de 6 mp – Piața Drumul Taberei, cod DT00004 - SC MIHAELA & CORNEL GRUP SRL;
2. Spațiu cu suprafața de 16,52 mp – Piața Valea Ialomitei, cod VI00069 - SC KARLA INTERNATIONAL DEVELOPMENT SRL;
3. Spațiu cu suprafața de 105,6 mp – Piața Gorjului, cod GJ00019 - SC DR MAX SRL.
UPDATE: Procedura a fost anulată. Cei care au depus garanția de participare deja vor primi banii înapoi.
Administrația Comercială Sector 6 organizează o procedură concurențială, pentru alocarea a șase spații, cu o suprafață individuală de 25 mp, pentru furnizarea serviciilor comerț, alimentație publică sau baruri.
Dată limită de depunere a ofertelor este 07.05.2024, ora 12.00.
Data la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 07.05.2024, ora 13.00.
Şedinţa publică a procedurii concurențiale cu ofertare se va organiza la sediul Administrației Comerciale Sector 6.
Street Food - Parc Drumul Taberei se va ține în zona Trotuarului Nordic al Parcului, în Sectorul 6. Harta cu cele șase șpatii se găsește aici.
Ofertele privind participarea la procedura concurențială se depun direct la Administrația Comercială Sector 6 (Șoseaua Virtuții 148, etaj 1), în perioada 26 aprilie – 7 mai, de luni până joi, între orele 08.00 – 16.00, iar vineri între orele 08.00 – 14.00. Ele pot fi depuse și prin curier.
Ofertanții care participă la procedura concurențială pentru acest domeniu de activitate trebuie să dețină stand propriu (food-truck sau rulota) în care să-și desfășoare activitatea. În zona destinată alimentației publice sunt acceptate următoarele tipuri de activități comerciale: înghețată, gogoși, clătite, vată de zahăr, pizza, hotdog, produse pentru a căror preparare nu este necesara sursă de flacără deschisă. În cazul băuturilor, doar cele cu conținut scăzut de alcool, ceai, apa, sucuri îmbuteliate.
Documentele care se vor depune, la sediul Administrației Comerciale Sector 6 (Șoseaua Virtuții 148, etaj 1), sunt:
Documentația pentru procedură poate fi obținută de la Registratura Administrației Comerciale Sector 6, gratuit.
Oferta trebuie depusă într-un singur exemplar, iar pe plicul cu documente se va nota:
Către: Administrația Comercială Sector 6, șos. Virtuții, 148, etaj 1, sector 6
„Documente de calificare la procedura concurențială organizată pentru atribuirea unor amplasamente la evenimentul Street Food - Parc Drumul Taberei”.
Denumire ofertant..................................... CUI..............................
Adresa ofertantului.....................................Telefon ofertant .
Tipul de comerț pentru care se depune documentația și numărul parcelei, după caz, cu menţiunea „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA - 07.05.2024 ora 13.00.
Cele 27 de spații comerciale scoase la licitație, cu fișele lor de date, sunt:
Hărțile pentru fiecare locație se găsesc mai jos:
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 14.05.2024, ora 09.00, la sediul Administrației Comerciale Sector 6, Sos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 07.05.2024, ora 16.00.
Data-limită de depunere a ofertelor: 13.05.2024, ora 16.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Comercială Sector 6, Sos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Informații privind documentația de atribuire se regăsesc în caietul de sarcini. Pentru a intrat în posesia lui, trebuie depusă o cerere scrisă depusă la sediul Administrației Comerciale Sector 6, cu cel mult cinci zile înainte de data de depunere a ofertelor.
Un exemplar costă 200 lei achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar, conform caiet de sarcini, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
Oferte câștigătoare
În urma încheierii procedurii pentru licitație publică din data de 14.05.2024, au fost declarate câștigatoare ofertele depuse de următorii operatori:
Societate |
|
Spatiu cu suprafața de 9,45 mp – Complex Comercial Drumul Taberei 34, cod DT3400004 |
CLUBUL DE TRADUCERI |
Spatiu cu suprafața de 22,65 mp – Piaţa Valea Ialomiţei, cod 01.45 |
LEO PRINT |
Cele șase spații și fișele lor de date sunt:
Hărțile cu spațiile se găsesc mai jos:
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 22.04.2024, ora 09.00, la sediul Administrației Comerciale Sector 6, Sos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Informații privind documentația de atribuire se găsesc în caietul de sarcini. El poate fi achizionat prin cerere scrisă, depusă la sediul Administrației Comerciale Sector6, cu cel mult cinci zile înainte de data de depunere a ofertelor. Costul unui exemplareste de 200 lei, achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 15.04.2024, ora 16.00.
Data-limită de depunere a ofertelor: 19.04.2024, ora 13.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Comercială Sector 6, Sos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar, conform caietului de sarcini, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
Societate |
|
Spațiu cu suprafața de 3.00 mp – Piaţa Păcii, cod P00001 |
DONUTS AA CONCEPT |
Spațiu cu suprafața de 28.00 mp – Piaţa Valea Ialomiţei, cod VI00071 |
CONSTELATIA 94 IMPEX |
Spațiu cu suprafața de 13.00 mp – Piaţa Valea Ialomiţei, cod VI00072 |
PEDA AMBIENT DESIGN |
Spațiu cu suprafața de 13.60 mp – Piaţa Valea Ialomiţei, cod VI00073 |
CRISTAL GOLD |
Cele 33 de spații se află în piețele Valea Ialomiței, Gorjului și Crângași și în Complexul Comercial Drumul Taberei și Pasajul Pietonal 9 Mai. Fișele de date ale spațiilor sunt:
Hărțile spațiilor sunt:
Informații privind documentația de atribuire se găsesc în caietul de sarcini. El se poate obține prin cerere scrisă depusă la sediul Administrației Comerciale Sector 6, cu cel mult 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor. Un exemplar costă 200 de lei, achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria noastră.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26.03.2024, ora 16.00.
Data-limită de depunere a ofertelor: 02.04.2024, ora 16.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Comercială Sector 6, Sos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Fiecare ofertă trebuie depusă într-un exemplar, conform caietului de sarcini, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 03.04.2024, ora 09.00, la sediul Administrației Comercială Sector 6, Sos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Spaţiu |
Societate |
|
spațiu cu suprafața de 19.57 mp - Piața Valea Ialomiței, cod 01.31; |
DAS 94 COMIMPEX |
|
spațiu cu suprafața de 7.77 mp - Piața Valea Ialomiței, cod 01.18; |
NIC IUL SOF |
|
spațiu cu suprafața de 16.03 mp - Piața Valea Ialomiței, cod 01.19; |
SMART NUTRITION |
|
spațiu cu suprafața de 21.07 mp - Piața Valea Ialomiței, cod 01.28; |
DAS 94 COMIMPEX |
|
spațiu cu suprafața de 22.28 mp - Piața Valea Ialomiței, cod 01.34; |
MIRO&ANY |
|
spațiu cu suprafața de 15.34 mp - Piața Valea Ialomiței, cod VI00070; |
DONARIS PRODEXIM |
|
spațiu cu suprafața de 59 mp - Piața Gorjului, cod GJ00008; |
CMR VITIVIN |
Pentru că nu au fost atribuite cele patru locuri de vânzare a mărțișoarelor din Piața Valea Ialomiței, organizăm din nou înscrieri pentru comercianții interesați! Astfel, în perioada 15 februarie, de la ora 08.00 - 20 februarie, până la ora 14.00, puteți depune actele pentru a obține un loc în piață, între 23 februarie și 10 martie, pe baza unui Aviz comercial pentru produse sezoniere.
Este vorba despre patru locuri, fiecare cu o suprafață de 7,70 mp și cu preț de pornire de 1062 lei (fără TVA).
Harta cu acestea poate fi găsită aici.
Înscrierile se vor face la adresa email [email protected] sau personal la sediul Administrației Comerciale Sector 6 în Bucureşti, şos. Virtuţii, nr. 148, etj. 1, sector 6.
Cererea tip poate fi descărcată de aici.
Cererile vor fi completate cu indicarea locului dorit, în cazul în care mai multe cereri au indicat același loc acesta se va atribui locul în ordinea înregistrării cererii. (solicitantul va putea indica maxim 4 locuri). În cazul în care nici un loc solicitat nu este disponibil se va proceda la alocarea unuia din locurile disponibile în locația solicitată.
Solicitanții sunt obligați să dețină suprafețe de vânzare proprii cu lungimea de maxim 2 m și lățime de minim 1 m având zona de expunere albă.
Cererea va fi însoțită de următoarele documente:
Nedepunerea TUTUROR documentelor sau lipsa codului CAEN determină excluderea cererii.
Relaţii suplimentare la tel./fax 021/316.12.97, 021/316.12.99.
Punem la dispoziție patru locuri pentru comercializare mărțișoarelor și cadourilor specifice, în Piața Valea Ialomiței, pe baza unui Aviz comercial pentru produse sezoniere, în perioada 17.02 – 10.03.2024.
Fiecare loc are o suprafață de 7,70 mp și ub preț de pornire de 1062 lei (fără TVA).
Harta cu cele patru locuri poate fi găsită aici.
Înscrierile se vor face în intervalul 07.02.2024, ora 08:00 - 13.02.2024, ora 12:00, la adresa email [email protected] sau personal la sediul Administrației Comerciale Sector 6 în Bucureşti, şos. Virtuţii, nr. 148, etj. 1, sector 6.
Cererea tip poate fi descărcată de aici.
Cererile vor fi completate cu indicarea locului dorit, în cazul în care mai multe cereri au indicat același loc acesta se va atribui locul în ordinea înregistrării cererii. (solicitantul va putea indica maxim 4 locuri). În cazul în care nici un loc solicitat nu este disponibil se va proceda la alocarea unuia din locurile disponibile în locația solicitată.
Solicitanții sunt obligați să dețină suprafețe de vânzare proprii cu lungimea de maxim 2 m și lățime de minim 1 m având zona de expunere albă.
Cererea va fi însoțită de următoarele documente:
Nedepunerea TUTUROR documentelor sau lipsa codului CAEN determină excluderea cererii.
Relaţii suplimentare la tel./fax 021/316.12.97, 021/316.12.99.
Administrația Comercială Sector 6 pune la dispoziție locuri de comercializare mărțișoarelor și a altor cadouri, în perioada 17.02.2024 – 10.03.2024, pe baza unui Aviz comercial pentru produse sezoniere.
Locațiile unde veți putea comercializa mărțisoare, în Sectorul 6, alături de numărul de locuri și harta pentru fiecare dintre ele, sunt:
Toate locurile au o suprafață de 6 mp, fiecare, iar prețul de pornire al unui loc este de 828 lei, fără TVA.
Înscrierile se vor face în intervalul 05.02.2024, ora 08:00 - 09.02.2024, ora 12:00, la adresa email [email protected] sau personal la sediul Administrației Comerciale Sector 6 în Bucureşti, şos. Virtuţii, nr. 148, etj. 1, sector 6.
Cererile tip pentru fiecare locație se găsesc aici.
Cererile vor fi completate cu indicarea locului dorit, în cazul în care mai multe cereri au indicat același loc, ne rezervăm alegerea solicitantului cu cel mai variată gamă de produse comercializate (solicitantul va putea indica maxim 4 locuri). În cazul în care nici un loc solicitat nu este disponibil se va proceda la alocarea unui din locurile disponibile în locația solicitată.
Cererea va fi însoțită de următoarele documente:
Nedepunerea TUTUROR documentelor sau lipsa codului CAEN determină excluderea cererii.
Solicitanții sunt obligați să dețină corturi albe cu închidere pe 3 laturi, dimensiune 2x3 m pentru locațiile Platou Crângași , Chilia Veche, Piața Apusului și 2x2 m Piața Gorjului.
Relaţii suplimentare la tel./fax 021/316.12.97, 021/316.12.99.
Comercianții aleși pentru a vinde produse în locațiile pentru Mărțișor se găsesc în mai jos:
UPDATE: ca urmare a neocupării unui loc din Piața Chilia Veche și a renunțării a 10 comercianți selectație pentru Str. General Petre Popovăț, comisia a selectat alți câștigători:
Cele 33 de spații comerciale care vor fi scoase la licitație, cu fișele lor tehnice ale spațiilor, sunt:
Hărțile cu locațiile spațiilor sunt:
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 13.02.2024, ora 10.00.
Data-limită de depunere a ofertelor: 19.02.2024, ora 16.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Comercială Sector 6, Șos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar, conform caietului de sarcini, în două plicuri sigilate, unul exterior si unul interior.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 20.02.2024, ora 09.00, la sediul Administrației Comerciale Sector 6.
Informații privind documentația de atribuire se găsesc în caietul de sarcini. El poate fi achiziționat prin cerere scrisă depusă la Biroul Resurse Umane, de la sediul Administrației Comerciale Sector 6 cu cel mult 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor, restul documentației de atribuire se va descărca de pe site.
Un exemplar costă 200 de lei, achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
UPDATE Încă două spații au fost atribuite:
Lista completă cu ofertele declarate câştigătoare şi spaţiile comerciale închiriate poate fi consultată aici
Două spații comerciale din Piața Valea Ialomiței sunt scoase la licitație publică:
Harta cu cele două spații se află aici.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 07.02.2024, ora 09.00 la sediul Administrației Comerciale Sector 6, Șos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 31.01.2024, ora 16.00.
Data-limită de depunere a ofertelor: 06.02.2024, ora 16.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Comercială Sector 6, Șos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6
Informații privind documentația de atribuire se regăsesc în caietul de sarcini. El se poate obține prin cerere scrisă depusă la Biroul Resurse Umane, de la sediul Administrației Comerciale Sector 6, cu cel mult 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor.
Costul pentru obținerea acestui exemplar este de 200 lei achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar, conform caiet de sarcini, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
În urma licitației din 07.02.2024, a fost atribuit un spațiu, spațiul cu suprafața de 45,84 mp, cod 02.05.1, către societatea SC HUANITA SRL.
Cele 23 de spații, cu fișele lor tehnice, sunt:
Harțile pentru locații sunt:
Data și ora licitației: 17.01.2024, ora 09.00.
Locul unde se va ține licitația: sediul Administrației Comerciale Sector 6, Șos Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Informații privind documentația de atribuire se regăsesc în caietul de sarcini.
El poate fi obținut prin cerere scrisă depusă la Biroul Resurse Umane, de la sediul Administrației Comerciale Sector 6, cu cel mult 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor.
Costul unui exemplar este de 200 lei achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 08.01.2024, ora 16.00.
Data-limită de depunere a ofertelor: 16.01.2024, ora 16.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Comercială Sector 6, Șos Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar, conform caietului de sarcini, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
La licitația din 17.01.2024, NU au fost declarați câștigători.
Cele 14 spații și fișele lor tehnice sunt:
Hărțile pentru spații:
Data și ora licitației: 19.01.2024, ora 09.00.
Locul de desfășurare a licitației: sediul Administrației Comerciale Sector 6, Șos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Informații privind documentația de atribuire se regăsesc în caietul de sarcini.
Caietul de sarcini se poate achiziționa prin cerere scrisă depusă la sediul Administrației Comerciale Sector 6, la Biroul Resurse Umane, cu cel mult 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor.
Costul caietului de sarcini: 200 lei achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 12.01.2024, ora 13.30.
Data-limită de depunere a ofertelor: 18.01.2024, ora 16.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Comercială Sector 6, Șos. Virtuții 148, etaj 1, București, Sector 6.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar, conform caiet de sarcini, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
Au fost declarate câștigătoare ofertele depuse de:
SOCIETATE CÂȘTIGĂTOARE |
||
spațiu cu suprafață de 5mp - Piața Păcii, P00008 |
PREMIUM PARFUM |
|
spațiu cu suprafață de 5mp - Piața Păcii, P00003 |
SICLAL ALEX |
|
spațiu cu suprafață de 4mp - Piața Gorjului, GJ00033 |
CLD BUSINESS STORE |
|
spațiu cu suprafață de 38.95mp - Piața Valea Ialomiței, 01.46 |
RAMDISTRIB IMPEX |
|
spațiu cu suprafață de 11.35mp - Piața Valea Ialomiței, 01.40 |
ROMANIAN AFFAIRES SERVICE 94 |
|
spațiu cu suprafață de 11.58 mp - Piața Valea Ialomiței, 01.39 |
ROMANIAN AFFAIRES SERVICE 94 |
|
spațiu cu suprafață de 52.57mp - Piața Valea Ialomiței, 01.33 |
EMPROD |
Luni, 27 noiembrie 2023, organizăm o nouă licitație publică cu strigare, pentru închirierea spațiilor de vânzare a brazilor de Crăciun. Au mai rămas 4 locuri în următoarele locații:
Nr. Crt |
Locatie |
Nr locuri |
Suprafată |
Pret pornire licitaţie |
Ora licitaţiei |
1 |
Str. Drumul Taberei-loc odihnă Chilia Veche |
1 |
80 mp |
1.950 lei |
10:00 |
2 |
Șos. Virtuții nr. 1, domeniu public vecinătate Complex SIR |
1 |
100 mp |
2.400 lei |
10:30 |
3 |
Aleea Băiuț, nr. 20 |
1 |
40 mp |
1.000 lei |
11:00 |
4 |
Cartier Brâncuși |
1 |
100 mp |
2.400 lei |
11:30 |
Caietul de sarcini este disponibil FĂRĂ PLATĂ, aici!
Harta celor 4 locații o puteți vedea aici!
Iată, mai jos, fișele cu datele tehnice ale fiecărei locații!
Pasul de licitaţie este de 200 lei.
Licitaţia publică cu strigare se va ţine la 27 noiembrie 2023, în Sala de Şedinţe a Administraţiei Comerciale Sector 6 din Şos. Virtuţii, nr. 148, etj. 1, Sector 6, Bucureşti.
Data limită de depunere a candidaturilor este: 24.11.2023 ora 12:00. Până la această dată, ofertantul trebuie să depună documentaţia de participare la licitaţie care va cuprinde următoarele documente:
Nedepunerea TUTUROR documentelor, determină excluderea candidatului din procedura de licitaţie.
Neparticiparea unui reprezentat al candidatului/ofertantului la procedura propriu zisă de licitaţie publică cu strigare la ora şi locul indicat, chiar dacă ofertantul a depus oferta în termenul stabilit, conduce automat la excluderea din procedură ca “ofertă nesusţinută”.
Relaţii suplimentare puteți obține la numărul de telefon 021/316.12.99.
În urma licitației, au fost atribuite două locuri, unul pe Str. Drumul Taberei-loc odihnă Chilia Veche și unul pe Șos. Virtuții nr. 1, domeniu public vecinătate Complex SIR.
Administrația Comercială Sector 6 închiriază, prin licitație publică, 12 spații comerciale:
Aceste spații aparțin domeniului public al municipiului București și se află în administrarea Administrație Comerciale Sector 6.
Hărțile cu locațiile lor pot fi consultate AICI.
Informații privind documentația de atribuire se găsesc în caietul de sarcini. El se poate obține prin cerere scrisă depusă la sediul Administrației Comerciale Sector 6, cu cel mult 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor. Se va ridica de la Biroul Resurse Umane. Costul unui exemplar este de 200 de lei, achitați în contul deschis la Trezoreria Sectorului 6 RO70TREZ70621G335000XXXX sau la caseria Administrației Comerciale Sector 6.
În urma licitației, trei spații au fost adjudecate:
SOCIETATE CÂȘTIGĂTOARE |
|
||
spațiu de 14,56 mp - Piața Veteranilor, cod VT00040 |
SC ANA&CORNEL SRL |
||
spațiu de 9,45mp - Complex Comercial Drumul Taberei 34, cod DT340009 |
SC MILITARI KEBAB SRL |
||
spațiu de 5 mp - situat în Piața Păcii, cod P0009 |
SC SICLAL ALEX SRL |
Locație |
Nr locuri |
Suprafață |
Preț pornire licitaţie |
Ora licitaţiei |
|
Crângaşi - acces metrou str. Sg. Ștefan Crișan |
1 |
90 mp |
2.200 lei |
10:00 |
|
2 |
Str. Drumul Taberei - loc odihnă Chilia Veche |
1 |
80 mp |
1.950 lei |
10:30 |
3 |
Șos. Virtuții, nr. 1, domeniu public vecinătate Complex SIR |
1 |
100 mp |
2.400 lei |
11:00 |
4 |
Aleea Băiuț, nr. 20 |
1 |
40 mp |
1.000 lei |
11:30 |
5 |
Str. Drumul Taberei, nr. 44 - Piața Drumul Taberei 1 |
1 |
50 mp |
1.800 lei |
12:00 |
6 |
Cartier Brâncuși |
1 |
100 mp |
2.400 lei |
12:30 |
Fișele cu datele tehnice ale celor șase locații sunt:
Harta cu toate locațiile se găsește aici.
Perioada de închiriere: 01.12-24.12.2023.
Data la care se va ține licitația: 16.11.2023.
Locul unde se va ține licitația: Sala de Şedinţe a Administraţiei Comerciale Sector 6 din Şos. Virtuţii, nr. 148, etj. 1, sector 6, Bucureşti.
Caietul de sarcini este disponibil aici.
Pasul de licitaţie este de 200 lei.
Data limită de depunere a candidaturilor: 15.11.2023, ora 12:00.
În urma licitației publice cu strigare, s-au atribuit 2 (două) locuri pentru comercializarea de pomi de Crăciun:
Până la data limită de depunere a candidaturilor, ofertantul trebuie să depună documentaţia de participare la licitaţie care va cuprinde următoarele documente:
Nedepunerea TUTUROR documentelor, determină excluderea candidatului din procedura de licitaţie.
Neparticiparea unui reprezentat al candidatului/ofertantului la procedura propriu zisă de licitaţie publică cu strigare la ora şi locul indicat, chiar dacă ofertantul a depus oferta în termenul stabilit, conduce automat la excluderea din procedură ca “ofertă nesusţinută”.